perjantai 29. lokakuuta 2010

Andra lägret är över!

Det började med att jag var sjuk de 3 första dagarna, när jag var sjuk körde de andra super-g första dagen och storslalom andra dagen. Fjärde dagen for också jag upp till glaciären för jag hade blivit frisk då, men jag tog det ändå ganska försiktigt första dagen. Vi körde storslalom och det gick bra för allihopa. Sen femte och sjätte dagen hade det kommit 1m lössnö så då blev det powder skiing. Vi körde det 2 dagar och det var roligt men ganska tungt. Efter det körde vi slalom bana alla dagar som var kvar. Det var ganska mjukt och det blev mycket gropar i banan, men vi försökte vårat bästa ändå. Nu sista kvällen var vi ut och äta till mamma mia, några åt pizza och några pasta. Det var gott med pizza en dag. Nu har vi varit här 10 dagar och imorgon far vi tillbaka till Finland. Det har varit ett tungt läger men på samma gång roligt !
- Willi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti